Reklamowa rewolucja

Reklamowa rewolucja

Największa rewolucja w reklamie internetowej nastąpiła w roku 1993, kiedy to pojawiła się przeglądarka internetowa Mosaic. Była ona w stanie wyświetlać nie tylko tekst, ale także grafikę oraz ramki. W ten sposób reklama internetowa, która przyjęła formę graficzną, a nie tekstową, stała się ciekawsza i była w stanie przyciągnąć większą liczbę odbiorców. Cała druga połowa lat 90 przypadła na niesamowity rozwój Internetu, co za tym idzie także reklamy w Internecie. Mimo upływu lat, w dalszym ciągu najpopularniejszą i najbardziej skuteczną formą reklamy w Internecie jest rozsyłanie wiadomości za pomocą poczty elektronicznej. W czasach mediów społecznościowych wydaje się to dziwne, ponieważ obecnie jesteśmy w stanie dotrzeć do klienta bezpośrednio, porozmawiać z nim, poznać jego potrzeby, a także zaoferować usługi. Najlepszą jednak opcją wydaje się https://sitab.pl. Jest to znacznie dłuższa inwestycja, jednak obecność naszej strony internetowej na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google na pewno przyniesie nam większą ilość klientów niż poczta elektroniczna. Nie wszyscy o tym wiedzą, ale reklamą są także ogłoszenia i aukcje internetowe. Obecnie popularność zdobywają wideowizytówki, które mogą mieć różną tematykę od konkretnej osoby, przez firmę, jej produkt, a także szkolenia.