Aktualności Marketing

Doświadczenie użytkownika i szybkość ładowania

Każdy, kto nie ma do czynienia z danymi uzyskanymi z Google Analytics w 2019 roku, będzie coraz bardziej tracił na znaczeniu. Czas przechowywania słów kluczowych, współczynnik odrzuceń i konwersje stają się ważniejsze niż kiedykolwiek. Użytkownik strony musi mieć jasność co do tego, co może zrobić na danej stronie internetowej. Jakie powinien uzyskać informacje? Czy o coś powinien zapytać? Nawigacja i chorografia treści, czyli sposób rozmieszczenia poszczególnych elementów treści na stronie www, musi być zatem dokładnie przemyślane, aby użytkownik:

– pozostał na stronie tak długo, jak to możliwe,
– prześledził jak największą ilość treści
– dokonał konwersji (żądanie, rejestracja, zakup)
– Strony, które spełniają co najmniej jedną z tych cech, są następnie klasyfikowane przez Google jako „interesujące dla użytkownika”. To oznacza dla Ciebie: im lepsze są te wartości, tym wyższa będzie Twoja strona w rankingu wyszukiwania Google.

Polecane dla Ciebie